28 października

1 urodziny Bloga


Aż trudno mi uwierzyć, że już od roku piszę do Was! Z tej okazji chciałabym zrobić pewne podsumowanie, które mam nadzieję pomoże mi rozwijać umiejętności i dostarczać Wam interesujących i wartościowych treści. Liczę na Waszą pomoc, dlatego przygotowałam krótką, anonimową ankietę, która pozwoli mi zorientować się, jakie są Wasze oczekiwania. Ankietę znajdziecie TUTAJ. Pytania opisowe nie są wymagane, ale będzie mi miło jeśli zostawicie kilka wskazówek od siebie :)

A poniżej krótkie podsumowanie

W ciągu roku:

  • opublikowałam 18 postów, co daje średnio 1,5 posta na miesiąc; 
Nie jest to dużo, ale stanowi pewien kompromis między wolnym czasem, tym co wydaje mi się warte opublikowania, a regularnością. Nie chcę pisać, tylko żeby pisać, żeby coś było, coś się pojawiło. Choć z drugiej strony trening czyni mistrza, dlatego chcę zdecydowanie popracować nad ilością pisanych tekstów.

  • Blog został wyświetlony około 4200 razy;



Niebawem pojawi się nowy post, na który już zapraszam! :)


Zdjęcie w nagłówku: Cristian Escobar on Unsplash

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Naturalnie, że zadbana , Blogger