04 sierpnia

Mineralny korektor pod oczy o kremowej konsystencji


Kosmetyki mineralne są alternatywą dla tradycyjnych, "ciężkich" kosmetyków płynnych, zawierających mnóstwo syntetycznych dodatków. Kuszą naturalnymi składami i lekkością. Odkąd tylko odważyłam się zamówić pierwszą próbkę minerałów (w czasach, gdy nie były praktycznie w ogóle dostępne stacjonarnie), to prawie zupełnie zrezygnowałam z płynnych podkładów. Jedynym kosmetykiem, którego jakoś nie umiałam wyobrazić sobie w mineralnej wersji był korektor pod oczy. Aplikowanie czegoś o konsystencji pudru, co mogłoby wysuszać i podkreślać zmarszczki zupełnie mnie nie przekonywało. Od jakiegoś czasu odkryłam jednak ciekawą alternatywę dla płynnych korektorów- produkt mineralny od Pixie, który chciałam Wam dzisiaj polecić!

Jak się okazuje, z powodzeniem można połączyć naturalne, sypkie składniki z odżywczymi olejkami i uzyskać kremową, kryjącą konsystencję. Korektor stosuję przede wszystkim na cienie pod oczami. Szybko i wygodnie aplikuję go palcem (nie lubię "paćkać" pędzelkiem pod okiem), ale myślę że i aplikatory sprawdzą się z tym produktem. Jeśli szukacie czegoś o prostym składzie to polecam wypróbować :)

INCI: Ricinus Communis Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Kaolin, Titanium Dioxide, Mica, Hydrogenated Coco-Glycerides, Sucrose Tetrastearate Triacetate, Cera Alba, Candelilla Cera, Copernicia Cerifera Cera, Squalane, Helianthus Annuus Seed Oil, Tocopheryl

Poniżej krótki opis poszczególnych składników:


Zdjęcie produktu pochodzi ze strony producenta: pixiecosmetics.com


Jeśli chodzi o dostępne wersje kolorystyczne to są trzy kolory do wyboru; dwa przeznaczone dla jaśniejszych karnacji i jeden ciemniejszy:




Źródło: pixiecosmetics.com

Mój produkt jest w kolorze 02 Sweet Almond. To ciepły, mocno żółty, ale dostosowujący się do koloru cery i podkładu kolor.

Znacie ten produkt? Miłego tygodnia i do następnego wpisu (mam nadzieję, za niedługo :))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Naturalnie, że zadbana , Blogger